Czy użytkownicy mogą rządzić w firmie hostingowej?


Wiele firm deklaruje, że klient jest najważniejszy. Często są to puste deklaracje, jednak lepsze firmy opiniom klienta poświęcają wiele uwagi – np. poprzez dialog oraz badania behawioralne i deklaratoryjne. Klienci pełnią tym samym istotną funkcję doradczą… Ale czy tę granicę można przesunąć? Czy w firmie klient może mieć rzeczywistą rolę sprawczą, nie tylko ograniczoną do decyzji „kupię-nie kupię”? I czy jako klient rzeczywiście ZECHCESZ skorzystać z takiej władzy, jeśli ją dostaniesz?


1 Oddajemy Ci marketing

Peter Drucker mówi, że w biznesie najważniejszy jest marketing i innowacje. To właśnie w marketingu postanowiliśmy oddać część władzy… Tobie! W klasycznym ujęciu marketingu jednym z kluczowych elementów marketingu miks jest promocja. W Hekko od dawna staramy się być najbardziej innowacyjną na polskim rynku firmą w tym obszarze. Być może czytasz ten wpis i od razu myślisz o słynnych akcjach dla rannych ptaszków, nocnych marków albo wchodzących na naszą stronę z Google’a… a być może myślisz, że gdybyś tylko mógł decydować realnie o promocjach – to zrobiłbyś dopiero fajną akcję!

2 Teraz możesz

Koniec z narzuconymi z góry promocjami, teraz najważniejsza będzie ta Twoja. Ta, którą zaprojektujesz samodzielnie – dla siebie, ale przede wszystkim dla dla tych, którym chciałbyś dać coś miłego:

  • kolegów z firmy / klasy / z roku,
  • klientów Twojej firmy robiącej strony www, tak, żeby wiedzieli, że to Ty załatwiłeś im ten rabat,
  • czytelników Twojego bloga, jako nagrodę w konkursie który zorganizujesz,
  • dziewczyny, której chcesz zaimponować swoimi znajomościami w jednej z największych firm hostingowych w Polsce;)
  • Twoim fanom na facebooku, instagramie, twitterze, youtube…


3 Co dalej?

Teraz decydujesz Ty. Możesz wybrać, jakiego rabatu chcesz udzielić oraz nadać promocji własny tytuł i opis, który zobaczą wchodzący na stronę. Twoja promocja będzie działać OD RAZU. Natychmiast otrzymasz możliwość pobrania linka do wygenerowanej akcji. To Ty decydujesz o sposobie wykorzystania linku – możesz go wysłać mailem, umieścić w filmie na YouTube, opublikować na Facebooku, albo Twitterze. Decydujesz więc o wyglądzie, o udzielonym rabacie oraz o dystrybucji. I to wszystko praktycznie bez żadnych zobowiązań… no może poza tym, że my zobowiązujemy się do honorowania rabatów, które rozdasz w Twojej promocji.

4 Wchodzę w to!

Ok, czyli chcesz wziąć udział w jednym z najbardziej innowacyjnych eksperymentów marketingowych tego roku. To potrwa tylko moment. Kliknij tutaj:

Wypełniasz 3 pola i promocja będzie od razu dostępna.

5 I to wszystko?

Prawie. Jeśli idea pozwalająca na kształtowanie działań promocyjnych przez samych Klientów wydaje Ci się interesująca – podziel się tym wpisem ze znajomymi 🙂

Dobre? To podziel się!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page